سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غیرت=عفت

از همتون خواهش میکنم واسم خیلی دعا کنید که خیلی محتاجم.

اللهم عجل لولیک الفرج


نوشته شده در یکشنبه 96/3/28ساعت 4:14 عصر توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

پیش‌بینی آیت‌الله مولوی قندهاری از فتنه‌های آینده انقلاب

شش ماه آخر عمر آیت‌الله مولوی قندهاری بود؛ ما نشسته بودیم و برای ما تعریف می‌کردند و می‌فرمودند فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌هایتان را سپر این سید عظیم‌الشأن -اشاره به آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب- کنید. گفتند ایشان سپهسالار امام زمان(عج) هستند. ایشان این سخنان را درحالی مطرح می‌کردند که از رهبر معظم انقلاب 40 سال بزرگ‌تر بودند. بارها مشاهده کرده بودم که علی رغم این فاصله +سنی و کسالت جسمی که آیت‌الله قندهاری داشتند هربار که رهبر انقلاب به مشهد سفر می‌کردند این آیت‌الله قندهاری بودند که به ملاقات ایشان می‌رفتند. می‌گفتند ایشان که می‌آید سریع به من خبر دهید و به دیدن ایشان می‌رفتند. خیلی عجیب بود این مرد، همه چیز را می‌دانست. بعد فرمود من نیستم می‌بینید روز به روز به جمال و کمال این سید افزوده می‌شود و طوری می‌شود که مثل آقا سیدابوالحسن اصفهانی یکه‌تاز می‌شود.

منبع من:http://www.mashreghnews.ir/news/

فقط نگاهتان به لبان رهبر باشد.از ایشان جدا نشوید و خود سازی کنید.


نوشته شده در شنبه 96/3/27ساعت 10:53 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

به مردم بگویید ظهور خیلی نزدیک است توبه کنند منتظر باشند و تبلیغ کنند

با بررسی روایات وارده دراین زمینه چنین بدست می آید که هر فرد مسلمان و معتقد به آن حضرت در هر لحظه باید احتمال ظهور بدهد و خود و جامعه خود را در راستای ظهور آن حضرت قرار دهد یعنی با اصلاح و تزکیه نفس خود، آماده استقبال آن امام عزیز باشد. چنانکه در روایتی می فرماید: (إنَّه یقبل کالشّهاب الثّاقب) یعنی او (حضرت بقیة الله علیه السلام) روی می آورد مانند شهاب درخشان. کنایه از اینکه همانند شهاب، ظهور آن جناب ناگهانی می رسد.

همچنین جمعی از آشنایانم (حدود پنج نفر) که نزد من موثّق هستند (بطور اختصار) می گفتند: در مسجد مقدّس جمکران حضرت بقیة الله (ارواحنا لتراب مقدمه الفداه) را ملاقات کردیم. آن حضرت فرمودند: به مردم بگوئید ظهور خیلی نزدیک است و توبه کنند و منتظر باشند و تبلیغ کنند.

و به همین مضمون و امر آن حضرت در عالم رؤیا به جناب میرزا محمّد باقر اصفهانی فرمودند - که ما این رؤیا را به اختصار از کتاب ملاقات با امام عصر (ع) نقل می کنیم -: شبی از شبها در خواب (یا بین خواب و بیداری) مولایم امام همام حضرت حسن المجتبى (ع) را دیدم که نزدیک به این مضمون فرمودند: بر منبرها به مردم بگوئید وبه آنها امر کنید که توبه کنند و برای فرج و تعجیل ظهور حضرت حجّت دعا نمایند و این دعا مثل نماز میت نیست که واجب کفائی باشد و با انجام دادن آن از سوی بعضی از مکلّفین از سایرین ساقط گردد بلکه مانند نمازهای یومیه است که بر تمام مکلّفین واجب است آن را انجام دهند. 

منبع من:http://zohoor-mahdi.blogfa.com/1391/10
اللهم عجل لولیک الفرج. از همتون خواهش میکنم واسم دعا کنید که خیلی محتاجم.


نوشته شده در شنبه 96/3/27ساعت 10:37 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

هشدار مهم آیت الله ناصری دربار? امام خامنه ای 1395/11/13

اتاق خبر 24

آیت الله ناصری فرمود: در آینده شاید مشکلاتی باشد سعی کنید از مقام رهبری جدا نشوید.

بنده بینی وبین الله این رو احساس کردم که تذکر بدم.

منبع من: http://otaghkhabar24.ir/news/85077


نوشته شده در شنبه 96/3/27ساعت 10:27 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

مولی الموحدین؛ حضرت علی (ع) از ولادت تا شهادت

منبع عکس:http://www.avapress.com/vdciu5az5t1a5v2.cbct.html

خورشید معرفت که چو او آسمان نداشت
شد نقش بر زمین و توان فغان نداشت
عرش خدا به لرزه در آمد گه سجود
آنجا که خون فرق علی آشیان نداشت
شهادت امام علی علیه السلام بر همه مسلمانان به ویژه رهبر عزیزتر از جان و امام زمانمان(عج) تسلیت باد.

التماس دعا


نوشته شده در شنبه 96/3/27ساعت 10:23 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |


نوشته شده در شنبه 96/3/27ساعت 10:5 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

سلام.بیایید خود سازی کنیم که اگر مثل سلمان (ع)نشدیم لا اقل مثل حر(ع)شویم.

نکند دیر شود.آقا بیاید و به جای اینکه کنارشان باشیم روبه روی ان حضرت بایستیم.

اگر تونستید و خواستید بیاید بافرستادن چند صلوات برای ظهور و سلامتی آقا ایشان را خوشحال کنیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل لولیک الفرج


نوشته شده در چهارشنبه 96/3/24ساعت 11:23 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

 

http://jahaneeslam.persianblog.ir/

آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) پیرامون «ایرانیان، زمینه‌سازان ظهور» سخنانی ایراد فرمودند که بخشی از آن را در زیر آورده ایم:

ایرانیان نه تنها درپایان دوران غیبت کبری زمینه‌سازان ظهور آن حضرت خواهند بود که در صدراسلام نیز به عنوان مؤمنانی حقیقی شناخته می‌شده‌اند؛ همانگونه که در دورانظهور نیز پای در رکاب یاری آن حضرت دارند و از صمیم جان در خدمت به ایشانمی‌کوشند.

محدث اهل سنت احمد بن حنبل به نقل از پیامبر اکرم (ص) آورده است:

«نزدیک است که خداوند متعال اطراف شما را از عجم آکنده کند، آنان همچونشیرانی هستند که اهل فرار نیستند، آنان همچون شما می‌جنگند و غنایم شما راتصاحب می‌کنند».

بر اساس این حدیث، می‌توان دریافت که پیامبر اکرم (ص) ایرانیان را در زمانظهور، مردمانی شجاع که از سر ایمان، سر در راه یاری آن حضرت می‌نهند،دانسته‌اند؛ چه اینان از صحنه‌های کارزار فرار نمی‌کنند و هر چند در غنائمبا اعراب شراکت می‌کنند، اما شرکت‌ آنان در جنگ به طمع غنیمت و تحصیل منافعمادی نخواهد بود.

در فرهنگ شیعی کسانی که وقت خاصی را برای ظهور آن حضرت مشخص می‌کنند،»وقاتون» خوانده شده‌اند و مکرراً دستور به تکذیب آنان داده‌اند؛ اکنونمی‌افزاییم که بدون آنکه بتوان زمانی را برای ظهور آن حضرت مشخص کرد، تنهامی‌توان گفت که بر اساس قرائنی، زمان ظهور آن حضرت نزدیک است.

بلافاصله تکرار می‌کنیم که این سخن ما این است که بر اساس علائمی که برای ظهور مشخص شده است، می‌توان دریافت که واقعه انقلاب جهانی آن حضرت، از نظرزمانی به دوران ما بسیار نزدیک است، چه قسمت عمده این علائم متحقق شده وشماری از آن‌ها نیز در حال وقوع و جریان است.

گذشته از این اما، شماری از کسانی که به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) بار یافته‌اند نیز بر این مطلب تأکید می‌کنند.

مدت‌ها پیش از این، یکی از صالحان روزگار شرف حضور در محضر آن حضرت رادریافت، در آن مجلس، گویا آخرین ذخیره الهی خطاب به آن مرد صالح فرمودهبودند: «فرج من نزدیک شده است؛ دعا کنید که بدائی در این زمینه حاصل نشود«!

بدیهی است که آنچه نقل شد، نص کلام آن حضرت نیست؛ اما آنچه ایشان بر زبان آورده بودند مضمونی این چنین داشته است.

حال بر ماست که به مقتضای امر آن حضرت دعا کنیم که برای خداوند بدائیحاصل نشود و به زودی شاهد قیام فراگیر آن حضرت باشیم؛

اللهم عجل فی فرجمولانا صاحب‌الزمان بمحمد و اهل بیت الطاهرین.

سنت خداوند متعال بر آن بوده است، که پیش از وقوع هر یک از وقایعی که درسرنوشت انسان‌ها تاثیری شگرف دارد، علائمی را ظاهر سازد. این علائمنشان‌دهنده نزدیک شدن و یا به وقوع پیوستن این وقایع است. در این شمار استعلائمی که پیش از ولادت پیامبر اکرم(ع) ظاهر شد؛ خاموش شدن بتکده فارس - کهچندین هزار سال آتش را در خود افروخته داشت، خشک شدن دریاچه ساوه - که ازعبادتگاه‌های زردشتیان بود-، فرو ریختن چهارده کنگره از کنگره‌های کاخکسرای زمان و ... در شمار این علائم بود.

این علامت‌ها به گونه همسو، نشان از فرو ریختن بنای شرکت و ستم داشت؛ چهاین نشانه‌ها در دو بعد شرک عبادی و نیز شرک اجتماعی، نشان از اضمحلال ایندو داشت؛ و به خوبی دلالت بر ظهور توحید عبادی و توحید اجتماعی در قالب دیناسلام و حکومت عدالت‌گرایانه پیامبر اکرم می‌کرد، شکافته شدن دیوار خانهکعبه به هنگام ولادت امیرالمؤمنین(ع) و نیز فریاد جبرئیل در آسمان که خبراز ولادت آن حضرت می‌داد نیز در همین شمار است.

برای واقعه شکوهمند ظهور - که بدون تردید در شمار مهمترین وقایع عالمهستی است و از این جهت با واقعه مبعث پیامبر اکرم(ص) همسری می‌کند- نیزعلائمی است. این علائم به گونه پراکنده در روایات اهل بیت (ع) بیان شده است وشماری از دانشمندان شیعی نیز به جمع‌آوری آن پرداخته‌اند.

در اینجا می‌خواهیم اشاره کنیمکه شماره این علائم از 800 علامت فراتر است، اکنون با تفحص و دقت نظر درآن‌ها، می‌توان دریافت که بخش عمده‌ای از این علائم به تحقق پیوسته است. منخود، زمانی پیش از این به بررسی این علامت‌ها پرداختم و به وضوح دریافتمکه نزدیک به 99 درصد از این علامت‌ها، پیش از این به وقوع پیوسته است، در آن میان، تنها حدود 10 علامت-  که از علائم حتمیه نیز هستند و یک سالی پیشاز ظهور متحقق می‌شوند-، هنوز ظاهر نشده‌اند.

http://jahaneeslam.persianblog.ir/


نوشته شده در چهارشنبه 96/3/24ساعت 11:15 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

احمد سالک کاشانی در گفتگو با نما:

فتنه جدیدی در راه است/ فتنه تمام شدنی نیست و تا دشمن هست باید منتظر فتنه تازه ای باشیم/مردم بابصیرت هرنوع جریان فتنه و انحرافی را پاسخ می‌دهند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: فتنه بزرگتری در راه است و امروز شاهد این مسئله هستیم که فتنه بزرگتر کلید خورده است، اما پاسخ فتنه بزرگتر را مردم با عظمت بیشتری خواهند داد.

احمد سالک کاشانی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص فتنه 88 به نما، گفت: در طول تاریخ بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) تا کنون، همیشه جریان باطل به اشکال مختلف مانع رشد اسلام بوده است.
وی ادامه داد: دشمن این هدف را با راه انداختن جنگهای محلی، منطقه ای، جهانی، در قالب فتنه های مختلف پی گیری کرده و این مسئله در طول تاریخ همواره بوده است.
عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در سال 78 و 88 دو فتنه بزرگ با طراحی آمریکا، اسرائیل و با مدیریت افراد خود فروخته در داخل کشور شکل گرفت، فتنه سال 88 کار بسیار بزرگی به شمار می رود که توسط سلطه جهانی، سران استکبار با مدیریت 17 گروه اپوزوسیون در خارج از کشور، با دلار آمریکا که مصوب کنگره این کشور بود، با بکارگیری افرادی در داخل کشور و کمیته ایکس، شکل گرفت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به کمیته ایکس، خاطر نشان کرد: در راس این کمیته، بهزاد نبوی، عطریانفر، تاج زاده، ابطحی، مهدی هاشمی و افراد دیگری بودند و ذیل این کمیته ایکس، پنج کمیته دیگر قرار می گرفت که شامل مکان یابی، پشتیبانی و مالی، رسانه و کمیته عملیات بود این کمیته ها با بکار گیری افرادی در داخل کشور که یک عده فریب خورده بودند، به فعالیت می پرداختند.
سالک کاشانی خاطر نشان کرد: کمیته های مذکور با تکیه بر شعاری که آقای جین شارپ مبتکر انقلابهای مخملی در آمریکا طراحی کرده بود، به فعالیت می پرداختند و با همان رمزی که در دیگر کشورها انقلابهای رنگین یا مخملین را انجام داده بودند، در ایران هم راه اندازی انقلاب های مخملین تصویب شد و این رمز را آقای ابطحی مدیر دفتر آقای خاتمی اعلام کرد، تقلب در انتخابات که رمز اردو کشی خیابانی بود.
وی تاکید کرد: سران فتنه یعنی موسوی و کروبی در دام این فتنه افتادند، در مقابل ولایت با همین رمز تقلب ایستادند، حادثه عصر عاشورا به وجود آمد و فتنه بر پا شد، که خسارتهای زیادی به نظام وارد کرد، فتنه گران مسجد لولاگر را آتش زدند، به ساختمانها آسیب وارد کردند، چادر از سر زنان برداشتند، تعدادی را زخمی کردند، در این بین تعدادی به شهادت رسیدند و این شد که آثار شوم فته 88 به وجود آمد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتنه بزرگتری در راه است، خاطر نشان کرد: امروز شاهد این مسئله هستیم که فتنه بزرگتر کلید خورده است، اما پاسخ فتنه بزرگتر را مردم با عظمت بیشتری خواهند داد.
وی تصریح کرد: دولتمردان کشور نبایستی بهانه را برای دشمن آماده کنند، که با سوء استفاده از ابزارهای فضای مجازی و دیگر ابزارها، رشد نارضایتی را بالا ببرند، در حال حاضر شاهد رشد بیکاری، عدم اشتغال، تعطیلی واحدهای صنعتی و بسیاری از این مسائل هستیم که بستری برای جذب دشمن شده است.
وی در پایان گفت: اگر مشکل اقتصادی کشور حل شود، یقین داشته باشید، حضور با بصیرت مردم در تمام صحنه های انقلاب پر شکوه تر خواهد شد.
ثبت: 1395/10/6




 

منبع من:http://www.namanews.com/News

نوشته شده در چهارشنبه 96/3/24ساعت 10:47 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

 

اللهم عجل لولیک الفرج.

بسیار برای من هم دعا کنید لطفا.

                            


نوشته شده در چهارشنبه 96/3/24ساعت 10:14 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


کد قالب جدید قالب های پیچک