سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غیرت=عفت

سلام مهدی جان . اقای من بمیرم برای شما که هر شب دوشنبه و پنجشنبه شاهد اعمال بد مایید. بی حجابیها، بد خلقی ها، بی نمازی ها، اسراف ها، نا شکری ها، ظلم ها، مال حرام خوردن ها و ... . آقا حلالم کن که میانم بسیار قلبتان را شکانده ام. آقا باور کنید به نگاهتان محتاجم. نگاهم کن مولا جان.

هرکس دوست داره برای تعجیل فرج مولا 100 تا صلوات بفرستید. بیشتر بشه عالیه. التماس دعا که بسیار محتاجم.


نوشته شده در شنبه 96/5/28ساعت 5:36 عصر توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

توقیع
نامه‎های امام عصر علیه‌السلام به شیخ مفید که در منابع شیعی نقل شده، سه مورد است؛ یکی در صفر410هـ.ق.، دیگری در شوال 412هـ.ق. و توقیع سوم، در ذی‌حجه 412هـ.ق. صادر شده است. در توقیع سوم آمده است:
مهدی پرس:


اما بعد، سلام بر تو ‌‌ای دوست با اخلاص در دین که در اعتقاد به ما از روی علم و یقین امتیاز داری! در منظر تو، خداوندی را که جز او خدایی نیست، سپاس‎گزارده و از [سوی] او بر آقا و مولا و پیامبرمان حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و نیز خاندان پاکش درود و رحمت فرستادیم.

تو را ـ که برای یاری حق، [کار می‌‎کنی] خداوند توفیقت را دوام بخشد و پاداشت را به سبب سخنانی که با صداقت از جانب ما می‌‎گویی، افزون گرداند ـ آگاه می‌‎کنیم که به ما اجازه داده شده که تو را به شرافت مکاتبه مفتخر سازیم و موظف کنیم که آنچه به تو می‌‎نویسیم به دوستان ما که نزدت هستند، برسانی، تا خداوند به اطاعت از خود گرامیشان بدارد و با حراست و عنایت خود، امورشان را کفایت نموده، مشکلاتشان را برطرف سازد.

پس تو ـ که خداوند با یارانش در برابر دشمنان که از دینش خارج شده‎اند، تأییدت نماید ـ به آنچه که یادآور و متذکر می‌‎شوم، متوجه باش و در رساندن و ابلاغ آن به کسانی که به آنها اعتماد داری، طبق آنچه که برای تو ـ اگر خدا بخواهد ـ ترسیم و تعیین می‌‎کنیم، عمل نما.

ما اگرچه هم‌اکنون در مکانی دور از جایگاه ستمگران، سکنا گزیده‎ایم که خداوند صلاح ما و شیعیان با ایمان ما را مادامی که حکومت دنیا به دست تبهکاران است، در این کار به ما ارائه فرموده است؛ در همه حال بر اخبار و احوال شما آگاهیم و هیچ‌چیزی از اوضاع شما برای ما پنهان و مخفی نیست. از لغزش‎هایی که از برخی شیعیان سر می‌‎زند از وقتی که بسیاری از آنان میل به بعضی از کارهای ناشایسته نموده‎اند که نیکان گذشته از آن احتراز می‌‎نمودند و پیمانی را که از آنان برای توجه به خداوند و دوری از زشتی‎ها گرفته شده است را پشت سر انداخته‎اند، اطلاع داریم.

گویی آنان نمی‌‎دانند که ما شما را‌‌ رها نکرده و یادتان را از خاطر نبرده‎ایم که اگر جز این بود، بلا‌ها و مصیبت‎ها بر شما فرود می‌‎آمد و دشمنان، شما را ریشه‎کن می‌‎کردند؛ پس تقوای الهی را پیشه کنید و ما را یاری دهید تا از فتنه‎هایی که به شما روی آورده، نجاتتان دهیم؛ فتنه و آشوبی که هرکس مرگش فرا رسیده باشد، از آن دور نماند و هر آنکه به آرزوی خود رسیده باشد، از ورطه آن به سلامت می‌‎رود و آن فتنه، نشانه نزدیکی حرکت و جنبش ما و آگاه‌کردن شما به امر و نهی ماست. خداوند نور خود را تمام خواهد کرد، گرچه مشرکان را خوش نیاید.

به تقیه چنگ زنید؛ چراکه هر آتشی که جاهلیت را برافروزد، گروه‎های اموی آن را شعله‎ور ساخته و با آن، گروه هدایت شده را بیمناک سازند. من عهده‎دار نجات کسی هستم که در آن فتنه برای خود مقام و جایگاهی نجوید و در عیب‎جویی از آن، به راهی پسندیده گام گذارد.

از حادثه‎ای که هنگام فرا رسیدن جمادی‌الاولی در همین سال روی خواهد داد، عبرت گیرید و از خوابی که شما را فرا گرفته است، برای حوادث بعدی آماده و بیدار شوید. به زودی از آسمان، نشانه روشن و آشکار و از زمین نیز علامتی همانند آن برای شما پدیدار می‌‎شود. در مشرق زمین حوادثی غمبار و نابسامان، روی خواهد داد و بعد از آن، گروه‎هایی که از اسلام روی‎گردانیده، خروج کرده‎اند، بر عراق سلطه خواهند یافت و بر اثر بدکاری و سوء اعمال آنان، اهل عراق، دچار سختی معیشت می‌‎گردند. پس از مدتی، با هلاکت و نابودی فرمان‎روایی بدکار، ناراحتی‎ها برطرف می‌‎شود و سپس پرهیزکاران نیکوکار از هلاکت و نابودی [او] شاد می‌‎گردند.

کسانی که از گوشه و کنار دنیا به حج می‌‎روند، به همه آرزو‌ها و اهداف خود می‌‎رسند و هرچه می‌‎خواهند در دسترس آنها وجود خواهد داشت. ما نیز در آن وقت برای آسان کردن حج آنان بر طبق دل‎خواهشان، برنامه داریم که با انسجام و نظم ظاهر می‌شود.

بنابراین، هر یک از شما باید کاری کند که وی را به محبت و دوستی ما نزدیک نماید و از آنچه خوشایند ما نیست و باعث کراهت و خشم ماست، دوری گزیند؛ زیرا امر ما ناگهان فرا می‌‎رسد؛ هنگامی که توبه و بازگشت برای کسی سودی ندارد و پشیمانی او از گناه، وی را از کیفر ما نجات نمی‌‎بخشد.

خداوند، راه رشد و هدایت را به شما نشان دهد و به لطف و رحمت خود، وسایل توفیق را برایتان فراهم فرماید![1]

نکات مهمی که از توقیع مبارک امام زمان علیه‌السلام به شیخ مفید بدست می‌آید، عبارت‌اند از:

1. اظهار محبت حضرت به شیخ مفید و دعا برای او.

2. موظف کردن شیخ مفید به رساندن پیام امام علیه‌السلام به دوستان ایشان.

3. تصریح امام به آگاهی از اوضاع و احوال شیعیان و خبردار شدن از اعمال آنان.

4. تصریح به اینکه توجه امام علیه‌السلام به شیعیان مانع از نزول مصیبت‌ها و نابودی شیعه به دست دشمنان می‌شود.

5. خبر از بروز فتنه و آشوب در دوران غیبت.

6. توصیه به تقیه.

7. پیش‌بینی حوادث اجتماعی غم‌بار برای شیعیان که پس از مدتی پایان خواهد یافت.

8. دستور به انجام اعمال صالحی که ما را به محبت امام زمان علیه‌السلام نزدیک می‌کند و دوری از اموری که ناراحتی و خشم امام علیه‌السلام را در پی دارد.

9. توجه دادن به ناگهانی بودن ظهور و لزوم به تأخیر نیانداختن توبه.

10. دعای حضرت برای رشد و هدایت و توفیق شیعیان.



پی‎نوشت‎ها

1. احتجاج، طبرسی، ج2، ص596.

منبع من:http://mahdi.cc/fa/news/

نوشته شده در شنبه 96/5/28ساعت 5:21 عصر توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

به گفته یکی از بزرگان: زن اگر پرنده آفریده میشد حتما " طاووس " بود ..
اگر حیوان بود حتما " آهو " بود ..
اگرحشره بود حتما " پروانه " بود ..
او انسان آفریده شد .. تا خواهر باشد و مادر باشد و عشق ..
زن چنان بزرگ است که
خداوند وعده زنان بهشتی را به مردان مؤمن در بهشت داده است...
زن با احساسترین موجودات خداست تا حدی که یک گل او را راضی میکند
و یک کلمه او را به کشتن می دهد
پس ای مرد مواظب باش .. 
زن از سمت چـپ تو نزدیک به قلبت ساخته شده تا او را در قلبت جا دهی .. 

? شگفت انگیز است ... 
زن در کودکی درهای بهشت را به روی پدرش میگشاید .. 
درجوانی دین شوهرش را کامل میکند .. 
و هنگامی که مادر میشود بهشت زیر پای اوست .. 
قدرش را بدانید!


نوشته شده در شنبه 96/5/28ساعت 4:35 عصر توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

....

دخترم، جرالدین، پدرت با تو حرف میزند. شاید شبی درخشش گرانبهاترین الماس این جهان تو را فریب دهد. آن شب است که این الماس، آن ریسمان نااستوار زیر پای تو خواهد بود و سقوط تو حتمی است.... روزی که چهره ی زیبای یک اشراف زاده ی بی بند و بار تو را بفریبد، آن روز است که بندبازی ناشی خواهی بود. بندبازان ناشی همیشه سقوط می کنند.

از این رو دل به زر و زیور مبند. بزگترین الماس این جهان آفتاب است که خوشبختانه بر گردن همه می درخشد.... اما اگر روزی دل به مردی آفتاب گونه بستی، با او یکدل باش و به راستی او را دوست بدار و معنی این را وظیفه ی خود در قبال این موضوع بدان. به مادرت گفته ام که در این خصوص برای تو نامه ای بنویسد. او بهتر از من معنی عشق را می داند. او برای تعریف معنی عشق، که معنی آن یکدلی است شایسته تر از من است......

دخترم، هیچ کس و هیچ چیز را در این جهان نمی توان یافت که شایسته آن باشد که دختری ناخن پای خود را به خاطر آن عریان کند..... برهنگی بیماری عصر ماست. به گمان من تن تو باید مال کسی باشد که روحش را برای تو عریان کرده است.

دخترم جرالدین، برای تو حرف بسیار دارم ولی به موقع دیگری می گذارم و با این پیام نامه ام را پایان می بخشم:

*** انسان باش، پاکدل و یکدل؛ زیرا که گرسنه بودن، صدقه گرفتن و در فقر مردن، هزار بار قابل تحمل تر از پست و بی عاطفه بودن است. *** 


نوشته شده در شنبه 96/5/28ساعت 4:33 عصر توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

?

فضیلت شب و روز دحوالارض و اعمال آن



بیست‌ و پنجم ذی‌القعده,اعمال بیست‌ و پنجم ذی‌القعده,اعمال روز دحوالارض

اعمال شب و روز بیست‌ و پنجم ذی‌القعده
«دحوالارض» روزی است که بنابر روایات، زمانی که تمام روی زمین را آب فرا گرفته بود، در این روز، نخستین خشکی‌ها از زیر آب سر برآوردند و مطابق بعضی از روایات، نخستین جایی که از زیر آب بیرون آمد، خشک شد و سپس گسترش یافت، سرزمین «مکه» و به خصوص محل خانه «کعبه» بود، لذا مکه «ام القرا» یعنی مادر همه آبادی‌ها نام گرفت.


 طبق روایتی از امام رضا (ع) بیست‌وپنجم ماه ذی‌القعده، روز «دحوالارض» است که برای این روز و شب ، اعمالی نقل شده که به شرح زیر است:

الف) در روایتی از امیر مومنان (ع) نقل شده است «اول رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد، در روز بیست و پنجم ذی القعده بوده است؛ بنابراین اگر کسی آن روز را روزه بگیرد و آن شب را به عبادت بپردازد، پاداش عبادت یک صد سال را دارد».

همچنین فرموده‌اند: ‌ در آن روز اگر گروهی به ذکر خدا بپردازند، خداوند حاجتشان را پیش از آنکه متفرق شوند برآورده سازد؛ خداوند در این روز هزار هزار رحمت نازل می‌کند که قسمتی از آن شامل کسانی است که جمع گردند و به ذکر خدا بپردازند و روزش را روزه بدارند و شب آن را عبادت کنند.

ب) مستحب است در آغاز روز، هنگامی که آفتاب کمی بلند شد دو رکعت نماز به جا آورد و در هر رکعت بعد از سوره حمد پنج مرتبه سوره و الشمس را بخواند و پس از سلام نماز، بگوید:

لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ
هیچ جنبش و نیرویى نیست مگر به خداى بر‌تر بزرگ


آنگاه دعا کند و بخواند:


یَا مُقِیلَ الْعَثَرَاتِ أَقِلْنِی عَثْرَتِی یَا مُجِیبَ الدَّعَوَاتِ أَجِبْ دَعْوَتِی یَا سَامِعَ الْأَصْوَاتِ اسْمَعْ صَوْتِی وَ ارْحَمْنِی وَ تَجَاوَزْ عَنْ سَیِّئَاتِی وَ مَا عِنْدِی یَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ .


اى نادیده‏ گیر لغزشها لغزشم را نادیده‏ گیر،اى اجابت کننده دعاها،دعایم را اجابت کن،اى شنواى صداها،صدایم را بشنو،و به‏ من رحم کن،و از بدیهایم و آنچه نزد من است درگذر،اى صاحب بزرگى و بزرگوارى.

ج)» شیخ طوسی «فرموده است: مستحب است در این روز، این دعا را بخواند.

اللَّهُمَّ دَاحِیَ الْکَعْبَةِ وَ فَالِقَ الْحَبَّةِ وَ صَارِفَ اللَّزْبَةِ وَ کَاشِفَ کُلِّ کُرْبَةٍ
خدایا اى گستراننده کعبه و شکافنده دانه و برگیرنده سختى و برطرف کننده هر گرفتارى،

أَسْأَلُکَ فِی هَذَا الْیَوْمِ مِنْ أَیَّامِکَ الَّتِی أَعْظَمْتَ حَقَّهَا وَ أَقْدَمْتَ سَبْقَهَا وَ جَعَلْتَهَا عِنْدَ الْمُؤْمِنِینَ وَدِیعَةً وَ إِلَیْکَ ذَرِیعَةً وَ بِرَحْمَتِکَ الْوَسِیعَةِ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ


از تو مى‏خواهم‏ در این روز از روز‌هایت، که حقش را بزرگ گرداندى و سبقتش را پیش انداختى و آن را نزد اهل ایمان، امانت و به سوى خود وسیله قرار دادى و به رحمت گسترده‏ات، که بر محمد درود فرستى،

عَبْدِکَ الْمُنْتَجَبِ فِی الْمِیثَاقِ الْقَرِیبِ یَوْمَ التَّلاقِ فَاتِقِ کُلِّ رَتْقٍ وَ دَاعٍ إِلَى کُلِّ حَقٍّ وَ عَلَى أَهْلِ بَیْتِهِ الْأَطْهَارِ الْهُدَاةِ الْمَنَارِ دَعَائِمِ الْجَبَّارِ وَ وُلاةِ الْجَنَّةِ وَ النَّارِ،

آن بنده برگزیده‏ات‏ در پیمان نزدیک، روز دیدار، شکافنده هر امر بسته و دعوت کننده به حق و بر اهل بیت پاکش‏ آن راهنمایان و روشن‏کنندگان راه حق، ستونهاى جبار و متولیان بهشت و دوزخ،

وَ أَعْطِنَا فِی یَوْمِنَا هَذَا مِنْ عَطَائِکَ الْمَخْزُونِ غَیْرَ مَقْطُوعٍ وَ لا مَمْنُوعٍ [مَمْنُونٍ‏] تَجْمَعُ لَنَا بِهِ التَّوْبَةَ وَ حُسْنَ الْأَوْبَةِ،

و عطا کن به ما از عطاى در خزانه‏ات که نه بریده شود و نه منع گردد، تا به وسیله آن توبه و بازگشت خوبى براى ما فراهم نمایى

یَا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ أَکْرَمَ مَرْجُوٍّ یَا کَفِیُّ یَا وَفِیُّ یَا مَنْ لُطْفُهُ خَفِیٌّ اُلْطُفْ لِی بِلُطْفِکَ وَ أَسْعِدْنِی بِعَفْوِکَ وَ أَیِّدْنِی بِنَصْرِکَ وَ لا تُنْسِنِی کَرِیمَ ذِکْرِکَ بِوُلاةِ أَمْرِکَ وَ حَفَظَةِ سِرِّکَ

اى بهترین خوانده شده و کریم‏‌ترین امید شده، اى کفایت کننده، اى وفادار، اى آن‏که لطفش پنهانى است، به لطفت به من لطف کن، و به‏ عفوت خوشبختم نما و به یارى‏ات تأییدم فرما و از ذکر کریمانه‏ات فراموشم مکن به حق متولیان امرت و نگهبانان‏ رازت

وَ احْفَظْنِی مِنْ شَوَائِبِ الدَّهْرِ إِلَى یَوْمِ الْحَشْرِ وَ النَّشْرِ وَ أَشْهِدْنِی أَوْلِیَاءَکَ عِنْدَ خُرُوجِ نَفْسِی وَ حُلُولِ رَمْسِی وَ انْقِطَاعِ عَمَلِی وَ انْقِضَاءِ أَجَلِی

و از گرفتاریهاى روزگار تا روز قیامت و برانگیخته‏شدن حفظم کن‏ هنگام بیرون آمدن جانم و فرو رفتن در قبرم و تمام شدن کارم و سپرى شدن عمرم، اولیایت را به بالینم حاضر کن،

اللَّهُمَّ وَ اذْکُرْنِی عَلَى طُولِ الْبِلَى إِذَا حَلَلْتُ بَیْنَ أَطْبَاقِ الثَّرَى وَ نَسِیَنِیَ النَّاسُونَ مِنَ الْوَرَى وَ أَحْلِلْنِی دَارَ الْمُقَامَةِ وَ بَوِّئْنِی مَنْزِلَ الْکَرَامَةِ

خدایا یادم کن، بر طول پوسیدگى، زمانى‏که در میان توده‏هاى خاک فرود آیم و فراموش‏کنندگان از مردم فراموشم کنند و در خانه اقامت فرودم آر و در منزل کرامت جایم ده،

وَ اجْعَلْنِی مِنْ مُرَافِقِی أَوْلِیَائِکَ وَ أَهْلِ اجْتِبَائِکَ وَ اصْطِفَائِکَ وَ بَارِکْ لِی فِی لِقَائِکَ وَ ارْزُقْنِی حُسْنَ الْعَمَلِ قَبْلَ حُلُولِ الْأَجَلِ بَرِیئا مِنَ الزَّلَلِ وَ سُوءِ الْخَطَلِ

و از دوستان اولیایت و برگزیدگان و خالصان درگاهت قرارم‏ ده و دیدارت را بر من مبارک گردان و پیش از فرا رسیدن پایان عمرم حسن عمل روزى‏ام فرما، درحالى‏که پاک از لغزش‌ها و گفتار بى‏پایه و منطق تباه باشم.

اللَّهُمَّ وَ أَوْرِدْنِی حَوْضَ نَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ اسْقِنِی مِنْهُ مَشْرَبا رَوِیّا سَائِغا هَنِیئا لا أَظْمَأُ بَعْدَهُ وَ لا أُحَلَّأُ وِرْدَهُ وَ لا عَنْهُ أُذَادُ وَ اجْعَلْهُ لِی خَیْرَ زَادٍ وَ أَوْفَى مِیعَادٍ یَوْمَ یَقُومُ الْأَشْهَادُ،

خدایا مرا به حوض پیامبرت محمّد (درود خدا بر او و خاندانش) وارد کن و از آن به من بنوشان، نوشاندنى سیراب کننده، روان و گوارا، که پس از آن هرگز تشنه نشوم و از ورود به آن طرد نگردم و از آن‏ منع نشوم و آن را قرار ده برایم بهترین توشه و کامل‌ترین وعده‏گاه، روزى که گواهان بپا مى‏خیزند،

اللَّهُمَّ وَ الْعَنْ جَبَابِرَةَ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ وَ بِحُقُوقِ [لِحُقُوقِ‏] أَوْلِیَائِکَ الْمُسْتَأْثِرِینَ اللَّهُمَّ وَ اقْصِمْ دَعَائِمَهُمْ وَ أَهْلِکْ أَشْیَاعَهُمْ وَ عَامِلَهُمْ وَ عَجِّلْ مَهَالِکَهُمْ وَ اسْلُبْهُمْ مَمَالِکَهُمْ وَ ضَیِّقْ عَلَیْهِمْ مَسَالِکَهُمْ وَ الْعَنْ مُسَاهِمَهُمْ وَ مُشَارِکَهُمْ.

خدایا لعنت کن گردنکشان‏ گذشته و آینده را، هم آنان‏که حقوق اولیایت را به ناحق به خود اختصاص دادند، خدایا پایه‏‌هایشان را بشکن و پیروان و عمالشان را نابود ساز، زمینه‏هاى هلاکتشان را به زودى فراهم فرما و کشور‌هایشان را از دستشان بگیر و راه‌هایشان را بر آنان تنگ کن و بر آنان‏که با آنان سهیم و شریکند لعنت فرست،

اللَّهُمَّ وَ عَجِّلْ فَرَجَ أَوْلِیَائِکَ وَ ارْدُدْ عَلَیْهِمْ مَظَالِمَهُمْ وَ أَظْهِرْ بِالْحَقِّ قَائِمَهُمْ وَ اجْعَلْهُ لِدِینِکَ مُنْتَصِرا وَ بِأَمْرِکَ فِی أَعْدَائِکَ مُؤْتَمِرا

خدایا در فرج دوستانت شتاب کن و حقوق تاراج رفته آنان را به آنان بازگردان و قائم آنان را به حق، آشکار کن و او را یارى‏رسان دینت بدار و درباره دشمنانت فرمانده به فرمانت قرار ده،

اللَّهُمَّ احْفُفْهُ بِمَلائِکَةِ النَّصْرِ وَ بِمَا أَلْقَیْتَ إِلَیْهِ مِنَ الْأَمْرِ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ مُنْتَقِما لَکَ حَتَّى تَرْضَى وَ یَعُودَ دِینُکَ بِهِ وَ عَلَى یَدَیْهِ جَدِیدا غَضّا وَ یَمْحَضَ الْحَقَّ مَحْضا وَ یَرْفِضَ الْبَاطِلَ رَفْضا،

خدایا همواره فرشتگان پیروزى را گرداگرد او بدار و به آن دستورى که در شب قدر به او القا کردى، او را انتقام‏گیرنده خویش‏ قرار ده، تا جایى‏که خشنود شوى و دینت به وسیله او و به دست او به گونه‏اى نو و تازه بازگردد و حق به طور کامل ناب شود و باطل به صورت‏ همه جانبه به دور افکنده شود،

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَ عَلَى جَمِیعِ آبَائِهِ وَ اجْعَلْنَا مِنْ صَحْبِهِ وَ أُسْرَتِهِ وَ ابْعَثْنَا فِی کَرَّتِهِ حَتَّى نَکُونَ فِی زَمَانِهِ مِنْ أَعْوَانِهِ،

خدایا بر او و همه پدرانش درود فرست و ما را از همنشینان و خاندانش قرار بده و در زمان بازگشتش ما را برانگیز، تا در دوران او در شمار یارانش باشیم

اللَّهُمَّ أَدْرِکْ بِنَا قِیَامَهُ وَ أَشْهِدْنَا أَیَّامَهُ وَ صَلِّ عَلَیْهِ [عَلَى مُحَمَّدٍ] وَ ارْدُدْ إِلَیْنَا سَلامَهُ وَ السَّلامُ عَلَیْهِ [عَلَیْهِمْ‏] وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ.

خدایا درک قیامش را روزى ما کن و در روزگارش ما را حاضر کن و بر او درود فرست و سلام او را به ما باز رسان، درود و رحمت خدا و برکاتش بر او باد.

شب و روز بسیار مبارک دحوالارض بر همه مسلمانان، امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان مبارک. التماس دعای فراوان


منبع:shafaf.ir

? منبع من :سایت بیتوته، http://www.beytoote.com


نوشته شده در پنج شنبه 96/5/26ساعت 10:9 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

حرفای یه دختر چادری تو شبکه مجازی که بیشترین لایک گرفت
.
.
.
شما خانم خوش ت?پ?که تو خیابون منو چپ چپ نگاه  عز?زم ...
فکر نکن من که چادر سرَمه عقلم نم?رسه که آدم با مانتو راحت تر و آزاد ترِ!
فکر نکن ز?ر چادرم کولر گاز? روشن ِ...
خ?ل? هم گرمه! اصن داغه ! ?ک ِقرمز نم?زنم فکر نکن? سر در نم?ارم ?ک چ? چ?ه ها!
ب?ا خونمون بب?ن هر رنگ? ?ک بخوا? دارم ! خوبم، بلدم بزنم
چادر سر کردن خ?ل? سخته، فکر نکن? چادر سر م?کنم چون مانتو?? که ز?ر چادر تَنَمه زشته، نچ! کل? هم پول مانتومو دادم! اما تو نم?ب?ن?شحا? مانتو ه?چ?..م?دون? چادر مشک? چقدر گرون شده؟؟
بخوا? حساب کتاب کن? سر نکردنش به صرفه تره
اگه شما شال م?خر? 5 تومن?من با?د شال بخرمn تومن که ز?ر چادر وحرارت تابستون چروک نشه!
که بافتش جور? باشه که لبه اش درست وا?سه
بب?ن منم خ?ل? دوست دارم روسر? و ک?ف و کفش قرمزمُ با مانتو وشلوار سف?د ست کنم و با غرورِ تمام تو خ?ابون قدم بردارمو ...
اما خ?ل? چ?زا هست که باعث م?شه من رو? دلم پا بذارم و ?ه " خانم چادر?" باشم ...
خ?ل? چ?زا هست که باعث م?شه عاشق چادرم باشم
چون بهم ثابت شده ک هرچی تنگتر بپوشم بالاتر نیستم...بلکه کالاترم....چون یادگرفتم که

(( جنس ارزون مشتری های زیادی داره )
??هر روز شالهایتان عقب ‌تر

??مانتوهایتان چسبان ‌تر

?? ساپورتتان تنگ‌ تر

??رژ لبتان پررنگ‌تر میشود

?بنده‌ی کدام خداییید؟??

?دل چند نفر را لرزانده‌اید؟??

?کدام مرد را از همسر خود دلسرد کرده‌اید؟??

?اشک چند پدر و مادر و همسر شهید را درآوردید؟??

?چند دختر بچه را تشویق کرده‌اید که بعدها بی حجابی را انتخاب کند؟??

?چند زن را به فکرانداخته‌اید که از قافله مد عقب نمانند؟??

?آه حسرت چند کارگر دور از خانواده را بلند کرده‌اید؟??

?پا روی خون کدام شهید گذاشتید؟??

?باعث دعوای چند زن و شوهر، بخاطر مدل تیپ زدن و آرایش کردن شدید؟??

?چند زوج را بهم بی اعتماد کرده‌اید؟??

? نگاه‌های یواشکی چند مردی که همسرش دارد کنارش راه میرود، به تیپ و هیکلت افتاد؟??

??نگاه های هوس آلود چند رهگذر و...
?? ?? ??
??چطور؟

??بازهم میگویی، دلم پاک است!

??چادری ها بروند خودشان را اصلاح کنند؟
??بازهم میگویی، مردها چشمشان را ببندندنگاه نکنند؟

??جامعه چاردیواری اختیاری تو نیست??

?? من اگر گوشه ای از این کشتی را سوراخ کنم، همه غرق میشوند.

??میتوانم گاز سمی اسپری کنم و
بعد بگویم،شما نفس نکشید؟

??چرا انقدر در حق خودت و دیگران ظلم میکنی؟??


وقتی که می گویند "علــی(ع)" غریب بود ،
لعنت می کنیم
مردمان آن زمان را؛
وقتی که می گویند "حسیـــن(ع)" غریب بود ،
لعنت می کنیم
مردمان آن زمان را؛
وای به روزی که بگویند مهـــدی(عج) غریب بود،
لعنتمان میکنند…

 ...اللہم عجل لولی? الفرج...


یک نکتــــه  مهم : نگو که دستم بنده ... همجوره پخشش کن.بسم الله??

 

منبع من کانال تلگرامی به آدرس https://telegram.me/kanooneshohadayeshatoor/1096


نوشته شده در چهارشنبه 96/5/25ساعت 6:42 عصر توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

ناراحت نباش بانو ، دوره آخر الزمان است ...

به خودت افتخار کن ، تو خاصی ...

بگذار تمام دنیا بد و بیراهه بگویند !!!

به خودت ...

به چادرت ...

به سیاه بودنش ...

گذشت آن زمان که نفت را طلای سیاه میگفتند ...

این روزها طلا تویی ...

سیاه هم چادرت ...

با افتخار قدم بزن بانو ...

چه کسی میداند !!!

پشت آن پوشش سخت ؛ 

چه گلی پنهان است ؟؟؟

چه کسی میداند ؛ 

گهر عفت تو ؛

چقدر نایاب است ؟؟؟

چه کسی میداند ؛

راز خندیدن آرام تو را ؟؟؟

حکمت پوشیدن آن ساق تورا ؟؟؟

با تو هستم بانو ...

و خدا خواست تو " ریحان " باشی ؛

و تو " ریحانگیت " را مفروش ارزان ...

قیمتت ارزان نیست ...

مواظب چادر مادر باش ...

منبع من:http://b-a-shabestar.blogfa.com/


نوشته شده در سه شنبه 96/5/24ساعت 9:56 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

بهشون بگید پولشونو به آدمایی ندند که شاید با همون پول گلوله بخرند و اون گلوله ها رو  خالی کنند روی سر زن و بچه های مظلوم.

ایران خودمون پر از جنسای قشنگه . اگر میخواهند سوغاتی به کسی بدهند بیاند از همین جا بخرند. مهم اینه که دل یک نفر شاد بشه.


نوشته شده در سه شنبه 96/5/24ساعت 9:20 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

واکنش بازیگران به لحظه شهادت محسن حججی توسط داعش + تصاویر محسن حججی

دلنوشته ای از من :سلام برادرم.چه کردید که این گونه عاشقانه به سوی معشوق پر کشیدید؟ ای کاش ایرانم پر شود از مرد های

همچون شما.

چقدر دلم میخواهد همچون شما زندگی کنم . اما کوله بارم از گناه پر شده. برادرم به حسینی (ع)که برایش سر دادید و به زینبی(س) که

برایش جان دادید  بگویید که منتظرم. منتظر... آه که من چقدر بدم.برادرم شهادتتان مبارک .

شهادت این برادر عزیز و بزرگوار را به همه مسلمانان به ویژه خانواده عزیزشان و رهبر بزرگوار و حضرت ولی عصر(عج) تسلیت و تبریک عرض

 میکنم.

 

 

 

منبع عکس من:http://golfun.ir


نوشته شده در دوشنبه 96/5/23ساعت 9:35 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

واکنش بازیگران به لحظه شهادت محسن حججی توسط داعش + تصاویر محسن حججی

دلنوشته ای از من :سلام برادرم.چه کردید که این گونه عاشقانه به سوی معشوق پر کشیدید؟ ای کاش ایرانم پر شود از مرد های

همچون شما.

چقدر دلم میخواهد همچون شما زندگی کنم . اما کوله بارم از گناه پر شده. برادرم به حسینی (ع)که برایش سر دادید و به زینبی(س) که

برایش جان دادید  بگویید که منتظرم. منتظر... آه که من چقدر بدم.برادرم شهادتتان مبارک .

شهادت این برادر عزیز و بزرگوار را به همه مسلمانان به ویژه خانواده عزیزشان و رهبر بزرگوار و حضرت ولی عصر(عج) تسلیت و تبریک عرض

 میکنم.

 

 

 

منبع عکس من:http://golfun.ir


نوشته شده در دوشنبه 96/5/23ساعت 9:35 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


کد قالب جدید قالب های پیچک