سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غیرت=عفت

به مردم بگویید ظهور خیلی نزدیک است توبه کنند منتظر باشند و تبلیغ کنند

با بررسی روایات وارده دراین زمینه چنین بدست می آید که هر فرد مسلمان و معتقد به آن حضرت در هر لحظه باید احتمال ظهور بدهد و خود و جامعه خود را در راستای ظهور آن حضرت قرار دهد یعنی با اصلاح و تزکیه نفس خود، آماده استقبال آن امام عزیز باشد. چنانکه در روایتی می فرماید: (إنَّه یقبل کالشّهاب الثّاقب) یعنی او (حضرت بقیة الله علیه السلام) روی می آورد مانند شهاب درخشان. کنایه از اینکه همانند شهاب، ظهور آن جناب ناگهانی می رسد.

همچنین جمعی از آشنایانم (حدود پنج نفر) که نزد من موثّق هستند (بطور اختصار) می گفتند: در مسجد مقدّس جمکران حضرت بقیة الله (ارواحنا لتراب مقدمه الفداه) را ملاقات کردیم. آن حضرت فرمودند: به مردم بگوئید ظهور خیلی نزدیک است و توبه کنند و منتظر باشند و تبلیغ کنند.

و به همین مضمون و امر آن حضرت در عالم رؤیا به جناب میرزا محمّد باقر اصفهانی فرمودند - که ما این رؤیا را به اختصار از کتاب ملاقات با امام عصر (ع) نقل می کنیم -: شبی از شبها در خواب (یا بین خواب و بیداری) مولایم امام همام حضرت حسن المجتبى (ع) را دیدم که نزدیک به این مضمون فرمودند: بر منبرها به مردم بگوئید وبه آنها امر کنید که توبه کنند و برای فرج و تعجیل ظهور حضرت حجّت دعا نمایند و این دعا مثل نماز میت نیست که واجب کفائی باشد و با انجام دادن آن از سوی بعضی از مکلّفین از سایرین ساقط گردد بلکه مانند نمازهای یومیه است که بر تمام مکلّفین واجب است آن را انجام دهند. 

منبع من:http://zohoor-mahdi.blogfa.com/1391/10
اللهم عجل لولیک الفرج. از همتون خواهش میکنم واسم دعا کنید که خیلی محتاجم.


نوشته شده در شنبه 96/3/27ساعت 10:37 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |



کد قالب جدید قالب های پیچک