سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غیرت=عفت

احمد سالک کاشانی در گفتگو با نما:

فتنه جدیدی در راه است/ فتنه تمام شدنی نیست و تا دشمن هست باید منتظر فتنه تازه ای باشیم/مردم بابصیرت هرنوع جریان فتنه و انحرافی را پاسخ می‌دهند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: فتنه بزرگتری در راه است و امروز شاهد این مسئله هستیم که فتنه بزرگتر کلید خورده است، اما پاسخ فتنه بزرگتر را مردم با عظمت بیشتری خواهند داد.

احمد سالک کاشانی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص فتنه 88 به نما، گفت: در طول تاریخ بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) تا کنون، همیشه جریان باطل به اشکال مختلف مانع رشد اسلام بوده است.
وی ادامه داد: دشمن این هدف را با راه انداختن جنگهای محلی، منطقه ای، جهانی، در قالب فتنه های مختلف پی گیری کرده و این مسئله در طول تاریخ همواره بوده است.
عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در سال 78 و 88 دو فتنه بزرگ با طراحی آمریکا، اسرائیل و با مدیریت افراد خود فروخته در داخل کشور شکل گرفت، فتنه سال 88 کار بسیار بزرگی به شمار می رود که توسط سلطه جهانی، سران استکبار با مدیریت 17 گروه اپوزوسیون در خارج از کشور، با دلار آمریکا که مصوب کنگره این کشور بود، با بکارگیری افرادی در داخل کشور و کمیته ایکس، شکل گرفت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به کمیته ایکس، خاطر نشان کرد: در راس این کمیته، بهزاد نبوی، عطریانفر، تاج زاده، ابطحی، مهدی هاشمی و افراد دیگری بودند و ذیل این کمیته ایکس، پنج کمیته دیگر قرار می گرفت که شامل مکان یابی، پشتیبانی و مالی، رسانه و کمیته عملیات بود این کمیته ها با بکار گیری افرادی در داخل کشور که یک عده فریب خورده بودند، به فعالیت می پرداختند.
سالک کاشانی خاطر نشان کرد: کمیته های مذکور با تکیه بر شعاری که آقای جین شارپ مبتکر انقلابهای مخملی در آمریکا طراحی کرده بود، به فعالیت می پرداختند و با همان رمزی که در دیگر کشورها انقلابهای رنگین یا مخملین را انجام داده بودند، در ایران هم راه اندازی انقلاب های مخملین تصویب شد و این رمز را آقای ابطحی مدیر دفتر آقای خاتمی اعلام کرد، تقلب در انتخابات که رمز اردو کشی خیابانی بود.
وی تاکید کرد: سران فتنه یعنی موسوی و کروبی در دام این فتنه افتادند، در مقابل ولایت با همین رمز تقلب ایستادند، حادثه عصر عاشورا به وجود آمد و فتنه بر پا شد، که خسارتهای زیادی به نظام وارد کرد، فتنه گران مسجد لولاگر را آتش زدند، به ساختمانها آسیب وارد کردند، چادر از سر زنان برداشتند، تعدادی را زخمی کردند، در این بین تعدادی به شهادت رسیدند و این شد که آثار شوم فته 88 به وجود آمد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتنه بزرگتری در راه است، خاطر نشان کرد: امروز شاهد این مسئله هستیم که فتنه بزرگتر کلید خورده است، اما پاسخ فتنه بزرگتر را مردم با عظمت بیشتری خواهند داد.
وی تصریح کرد: دولتمردان کشور نبایستی بهانه را برای دشمن آماده کنند، که با سوء استفاده از ابزارهای فضای مجازی و دیگر ابزارها، رشد نارضایتی را بالا ببرند، در حال حاضر شاهد رشد بیکاری، عدم اشتغال، تعطیلی واحدهای صنعتی و بسیاری از این مسائل هستیم که بستری برای جذب دشمن شده است.
وی در پایان گفت: اگر مشکل اقتصادی کشور حل شود، یقین داشته باشید، حضور با بصیرت مردم در تمام صحنه های انقلاب پر شکوه تر خواهد شد.
ثبت: 1395/10/6




 

منبع من:http://www.namanews.com/News

نوشته شده در چهارشنبه 96/3/24ساعت 10:47 صبح توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |



کد قالب جدید قالب های پیچک