سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غیرت=عفت

 

: یادتان که نرفته؟ ما فردا، 22 بهمن با همدیگر وعده ملاقات داریم! سی و هشت سال است که هر سال، 22 بهمن، این وعده ی ملاقات تکرار می شود.
وعده ملاقات برای بستن یک پیمان بزرگ، وعده ملاقاتی برای گفتن از گذشته ها و تصمیم برای آینده ها، وعده ملاقاتی برای تنظیم ساعت هایمان به وقت خدا،به وقت شهادت.
فردا ساعت 9 صبح، قرار است دوباره همدیگر را ببینیم،دوباره دست هایمان را در دست همدیگر بگذاریم و گرمشان کنیم برای فشردن حلقوم استکبار، قدم هایمان را کنار قدم های همدیگر محکم تر کنیم برای راه رفتن روی تصویر پوشالی دشمنان وطن، و صداهایمان را یک صدا کنیم برای فریادکشیدن و آوار کردن بر مغزهای تهی از فکر رژیم های جنایت کار.
سی و هشت سال است 22 بهمن هر سال، در آن هوای سرد، از خوابمان می زنیم و به خیابانها می آییم، حتی یک ریال هم بابت آمدنمان اضافه کار نمی گیریم، لوح تقدیر به ما نمی دهند، تشویق های نجومی هم نمی شویم، و عکس هایمان را به نشانه تشکر به در و دیوار نزده اند.
در عوض فقط همان شبش در یکی از همین شبکه های ماهواره ای، عفریته ای هزار شوهر می آید و تصویری از ما نشان می دهد و می گوید: چند هزار تهرانی برای مبارزه با آمریکا امروز به خیابانهای تهران آمدند! دقت کنید؛ چند هزار نه چندمیلیون، آن هم تهرانی
نه ایرانی، برای مبارزه با ملت آمریکا نه حکومت آمریکا، خیابان های تهران نه همه ایران! جالب است، او و اربابان کثیفش هیچ وقت مقیاس ما را نسنجیدند و نفهمیدند، فرق میان هزار و میلیون را نخواستند بدانند، تفاوت میان عشق و ارادت به انقلاب و وطن را با ترس و جبر و زور تشخیص ندادند و تفاوت رهبری بر دل ها را با رهبری رسانه ها بر مغزها نتوانستند درک کنند.
همین است که سی و هشت سال است اشتباه می بینند، اشتباه تصمیم می گیرند و اشتباه عمل می کنند، همین است که سی و هشت سال مدام فریاد می زنند که راهپیمایی ها را تحریم کنید، به خیابان ها نیایید، از رهبرتان حمایت نکنید، و به کوری چشم همه ی آنها، هر 22 بهمن، پرشورتر و پرشکوه تر از 22 بهمن سال قبل، چشمشان را کور می کند.
ما به کوری چشم همین کورچشمان حیوان صفت، باز هم فردا به صحنه خواهیم آمد، باز هم برای دفاع از خود، از آرمان ها، از امانت و میراث همه ی شهیدان گلگون کفن، برای دفاع از حریم امن کشورمان، و برای کوبیدن بر سر رژیم های غاصب کودک کش، 22 بهمن امسال را با شکوه تر از هر سال برگزار خواهیم کرد.
ما مردم لحظه های سرنوشتیم،ما شهروندان مترصد ضربه نهایی به ستون فقرات استکباریم، ما ایرانیان مجاهد فی سبیل الله ، هم رزمان عمار و یاسر و سمیه و مقداد در صدر اسلامیم، ما مردم خراسان جنوبی، مرزداران غیور مرزهای میهن اسلامی و مرز
نشینان بی مدعای سرحدات جغرافیای بزرگ ایران اسلامی و طلایه داران همت های بلند برای آفریدن حماسه های افتخار بخش هستیم. دلمان محکم، چشممان روشن، و قلبمان امیدوار به حضور همه در فرداست؛ همانجای هر سال، همانجای همیشگی، قرارگاههای تثبیت انقلاب

  http://jadidtarinha.net/news/منبع

آغاز راهپیمایی شکوهمند سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/همه آمده‌اند!                           


نوشته شده در پنج شنبه 95/11/21ساعت 12:6 عصر توسط fateme ghodrati نظرات ( ) |



کد قالب جدید قالب های پیچک